Omet al contingut

Projecte: Arribaràs a Santiago?

El departament d’Educació Física de l’IES Carles Salvador ha posat en marxa en aquest trimestre un Projecte denominat “Camino de Santiago” per tal de fomentar la pràctica de l’exercici físic fora del centre en l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

L’activitat a desenvolupar és aconseguir fer 5 Etapes des de Sarria a Santiago de manera virtual, on l’acumulació de Qm setmanals simula una etapa del camí. L’alumnat utilitza l’aplicació STRAVA per tal d’enregistrar el volum de Qm fets. Disposen de plànols de cada etapa i un carnet on anem segejant quan finalitzen cada etapa (com si hagueren arribat a un alberg).

La motivació és molta per part d’alumnat per tal d’arribar a Santiago i aconseguir la Compostela!!! perquè això suposa un 10 de nota:-))))