Visitem el centre de conservació d’espècies d’aigua dolça de la CV

El passat 4 d’abril, l’alumnat de 1r de batxillerat científic juntament amb les professores del departament de biologia vam visitar el Centre de conservació d’espècies d’aigua dolça de la Comunitat Valenciana, al Palmar.

Va ser una visita molt interessant on un dels tècnics que hi treballa, i que és antic alumne del nostre institut, ens va explicar quines són les diferents tasques de conservació d’espècies vulnerables i amenaçades que hi realitzen. També vam poder conèixer algunes d’elles, com: l’ofegabous, el samaruc, el fartet comú i el triops.

En acabar vam donar un passeig en barca pel Parc Natural de l’Albufera, on el barquer ens va explicar l’evolució que ha tingut aquest paratge al llarg dels darrers 150 anys i la importància de la seua protecció com a Parc Natural.