Última actualització: 03/09/2018

Inici de Curs 2018-19

DIMARTS 4 i DIMECRES 5 DE SETEMBRE

Lliurament en Consergeria de llibres de vacances dels alumnes del grup Plurilingüe.

DIJOUS 6 DE SETEMBRE

10:00 h. Examen Plurilingüe al Saló d’Actes.

18:00 h. REUNIÓ INFORMATIVA, al Saló d'Actes, per a les famílies de l'alumnat que inicia els seus estudis al centre (1r ESO).

DILLUNS 10 DE SETEMBRE

1r DE L’ESO
9:00 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes. Presentació de l’Equip Directiu i tutors o tutores.
9:30 h. SESSIÓ D’ACOLLIDA dirigida pel tutor o la tutora i membres de l’Equip Educatiu.

(BANC DE LLIBRES – ENTREGA DELS LLIBRES A L’ALUMNAT PARTICIPANT)

1r i 2n DE BATXILLERAT
10:30 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes. Presentació de tutors o tutores i a continuació lliurament, en l’aula corresponent, dels horaris als grups per part dels tutors o tutores.

3r DE L’ESO
11:30 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes . Presentació de tutors o tutores.
SESSIÓ D’ACOLLIDA,  a  l’aula  corresponent,  dirigida  pel  tutor  o la tutora i membres de  l’Equip Educatiu.

4t DE L’ESO
12:30 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes. Presentació de tutors o tutores.
A continuació, a l’aula corresponent, SESSIÓ D’ACOLLIDA dirigida pel tutor o la tutora i membres de l’Equip Educatiu.

2n DE L’ESO i PAC
13:00 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes. Presentació de tutors o tutores.
Xarrada del Psicòleg a l’alumnat repetidor. SESSIÓ D’ACOLLIDA dirigida pel tutor o la tutora i membres de l’Equip Educatiu.

1er i 2n de FP BÀSICA
13:30 h. RECEPCIÓ a la Sala d’Actes. Presentació de tutors o tutores. A continuació, a l’aula

Descàrrega del document en format pdf