Última actualització: 18/05/2016

Resultats Selectivitat Juny 2009

Els alumnes de 2n de Batxillerat de l'IES Carles Salvador que s'han presentat a les Proves d'Accés a la Universitat de Juny de 2009 han obtés uns resultats excel.lents, amb un 100% d'aprovats.

Estos son uns resultats enormement satisfactoris que permitixen continuar amb la excel.lent trajectòria del curs anterior.

Felicitacions a tots!

Esperem que pugueu estudiar la carrera que vullgueu i que l'any que vé tingueu moltíssim èxit a la Universitat. I de moment, que disfruteu d'unes vacances merescudíssimes, que vos les heu guanyat.

Centre públic amb millors resultats
a la Selectivitat Juny 2008

Los alumnos de 2º de Bachillerato del IES Carles Salvador que se presentaron a las Pruebas de Acceso a la Universidad de Junio de 2008 obtuvieron unos resultados realmente excelentes, ya que además de obtener un 100% de aprobados, hicieron del IES Carles Salvador Els alumnes de 2n de Batxillerat de l'IES Carles Salvador que es presentaren a les Proves d'Accés a la Universitat de Juny de 2008 han obtingueren uns resultats realment excel.lents, doncs no només obtingueren un 100% d'aprovats, sinó que van fer de l'IES Carles Salvador el centre públic amb millor nota mijtana a la Selectivitat de tota la Comunitat Valenciana:

100% d'aprovats.

91% d'alumnes amb nota d'accés a la Universitat superior a 7.

45% d'alumnes amb nota d'accés a la Universitat superior a 8.