Omet al contingut
Educació de qualitat
slider22
Formació de qualitat
Vetlem per la qualitat en la formació
slider5
Excel·lència
Institut de prestigi en l'àmbit educatiu
slider6
Sostenibilitat
Compromesos amb el medi ambient
slider3
Educació en valors
Solidaritat, respecte i sensibilitat davant la diferència
slider4
Plurilingüisme
Innovació, plurilingüisme, cooperació

Institut d'Educació Secundària

Segueix-nos en les xarxes socials

Informació del centre

L’IES Carles Salvador, ubicat en la localitat d’Aldaia, va ser inagurat el curs 1994-95, en presència de representants de l’excel·lentíssim Ajuntament d’Aldaia, de la Conselleria d’Educació, així com professorat, pares i mares, alumnat i els equips directius dels centres d’Aldaia. L’Institut va náixer com a extensió, en l’any 1990, de l’Institut de Batxillerat Ramon Muntaner de Xirivella. En aquell moment utilitzava les instal·lacions del centre de formació professional Salvador Gadea en el torn de la vesprada.

Serveis

El nostre principals serveis són ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. De manera esporàdica s’ofereixen cursos i tallers, generalment orientats als propis alumnes del centre.

Imagne decoracion planetas centro

E.S.O.

Impartim els 4 cursos d’ESO i de les diferents especialitats

Imagen biblioteca