CONTINUEM ENDAVANT A LES OLIMPIADES DE QUÍMICA

L’Olimpíada Química és un programa del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport en col·laboració amb l’Associació Nacional de Químics d’Espanya i la Reial Societat Espanyola de Química, iniciat en 1995. La seua intenció és estimular la creativitat i l’interés dels estudiants de l’últim any de secundària. En ell participen tots els centres de secundària, públics i privats, que ho desitgen, a través dels seus alumnes més interessats per la química. L’Olimpíada de Química consta de quatre fases: Local, Nacional, Internacional i Iberoamericana.

El passat 19 de novembre es va celebrar la prova de preselecció de la fase local. En aquesta primera prova se seleccionen els millors alumnes que s’incorporen a les classes preparatòries en la Facultat de Química, prèvies a la prova de la fase local el 4 de març.

Els nostres alumnes, Alejandro Sanchis i Javier Rodríguez de 2n de Batxillerat Científic han sigut seleccionats. !!!ENHORABONA!!!

També agraïm a Marta Perelló el seu esforç i entusiasme en participar en la prova.

Alejandro, Javier ……..moltíssima sort en la fase Local!!