Omet al contingut

Mercat solidari amb Kolobo (etiòpia)

Estimades famílies,

L’equip d’alumnat i professorat que pertany al Programa Joves Ambaixadors dels ODS, estem preparant un mercat solidari per a dijous que ve 24 de febrer, a l’hora del pati. Amb aquest mercat volem recaptar fons per a enviar-los a Kolobo, un poble d’Etiòpia.

Allí les dones pateixen una gran discriminació, per la qual cosa la majoria no tenen la possibilitat d’anar al col·legi o a l’institut.

Per això, l’ONG Abay està duent a terme un projecte, mitjançant el qual permet que actualment 45 xiquetes de Kolobo puguen viure en una residència i accedir a l’institut durant 2 anys. Amb els fons que recaptem volem col·laborar en l’accés a l’educació d’aquestes xiquetes.

En el mercat vendrem objectes, de fusta, bosses, nines, etc., des de 0.5 €, que han realitzat els Ambaixadors del cicle de fusteria, de l’Escola de Formació Professional “La Misericòrdia”.

Esperem que aquest dia puguem aconseguir el nostre objectiu, ja que és important posar-nos en el lloc dels altres i ajudar de la manera en què puguem.

Gràcies per la vostra col·laboració.